"ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då."

"Ingen Soldat"- Lars Winnerbäck

tisdag 27 april 2010

Positivt

Jag hade inte behövt oroa mig.
Tycker mötet gick riktigt bra. Rektor kom inte. Varför vet jag inte. Istället kom specialpedagogen, och det var ju positivt.

Som väntat pratade lillebrors fritidsfröken mest. Hon är den som just nu fungerar som extra resurs i skolan också. Hon som jobbar allra mest med lillebror, och har bäst kontakt med honom.
Tyvärr slutar hon till sommaren.....Kan man cloona henne tro?;)

Jag vet inte hur mycket som egentligen kom fram som var nytt, men jag tror att får personalen reflektera över det som sas, så tror jag ändå att de kan se på lillebror med andra ögon. Och finna nya sätt att jobba när han är påväg att få ett utbrott.

Fler möten är planerade, och BUP kommer också se till att personal från BUP kommer till klassen för att observera.
Toppen!

BUP här på vår ort måste vara bäst i landet.
Eller så har vi bara tur!

Mamma

Inga kommentarer: