"ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då."

"Ingen Soldat"- Lars Winnerbäck

lördag 29 maj 2010

Host

Här har vi varit hemma hela veckan. Det började med lillebror som blev förkyld, och som ett brev på posten fick jag en dunderförkylning som satt sig framförallt i bröstet.

Inget har jag orkat, så huset ser bedrövligt ut, men det är inget nytt under solen..hehe..!
Lillebror har inte orkat så mycket heller. Mest TV och dator har det blivit.

Idag skulle han spelat matcher med laget, men då hostan sitter i än så hoppar vi över det. Storebror och pappa är dock iväg på match. Önskar jag orkade åka och hejja, men jag håller tummar här hemma istället.

Nu hoppas jag bara att detta ger med sig, så allt blir som förrut igen.
På måndag är det friluftsdag hela dagen för lillebror. Jag förbereder honom redan. Allt blir jobbigt när han inte vet vad som förväntas, men sist gick det över förväntan för honom (ett par incidenter där fröken fick gå undan en stund med lillebror och göra andra saker), så jag har hopp om att det ska gå bra även denna gång.

Mamma

Inga kommentarer: